i'm back

inte skrivit något här sen i torsdags, och jag har ingen bra ursäkt till er varför det inte blivit något. har nog inte orkat bara. men jag kör min helg lite kortfattat för er nu ..

fredag 
skolan till 15, inget mer med det. skolan gick segt, tur jag har mina tjejer som lyser upp vardagen! ni är guld.
på kvällen kom mina två hem hit, blev idol, godis, ja myskväll helt enkelt. jag somnade i soffan för jag var sjukt trött, men linnéa väckte mig och sa att hon skulle hem. efter det gick jag och la mig, somnade på dirrren!

lördag
vaknade av mig själv vid halv 10. tog cykeln hem till malin, och vi spenderade dagen framför tvn. the hills, och dirty dancing 2. när kvällen började närma sig cyklade jag hem och åt, duschade och fixade iordning mig litegrann. kvällen spenderades hemma hos linnéa, såg på tomten är far till alla barn. riktig klassiker.
blev en relativt tidig kväll där med, var i säng runt 2 tiden.

och idag har jag varit i linköping och handlat kläder med mamma.
svarta jeansleggings
svarta mjukisbyxor
ett svart och ett vitt linne
ett lite snyggare linne.

var vad jag fick med mig hem. äntligen leggingsen säger jag bara!
och outfiten till fredag är klappat och klart, känns bra.

blir som sagt en mycket mer händelserik helg nästa helg. var längesen vi tog det såhär lungt en hel helg, men det har varit ganska skönt. kanske behövligt med tanke på att vi har 3 prov + läxor den kommande veckan.
tur att vi har studiedag på torsdag säger jag bara.
nästa helg ser ut såhär:
fredag nollningsfest i östra tollsta, ska bli redigt kul!
lördag sova så länge som möjligt, hockey och på kvällen vid 23 tiden bär det av till arlanda!!
söndag planet går vid 7 på morgonen tror jag, så vi är framme vid lunchtid. ska bli så jävla gött att komma iväg, slippa skolan för en vecka framför allt. men jag kommer sakna mina tjejer ..

NU äre dusch, käk och film som gäller. rätt skönt på en söndagskväll.
imorgon har vi sovmorgon till 10! går till 4, men har bara 3 lektioner. onödig dag, jajamen. 

blev ett feting inlägg nu, måste ju ta igen helgen. mahaha 


Kommentarer
Postat av: lisaa

det satt fint med en liten update.

Nästa helg kör vi Matilda! :D

2009-09-27 @ 21:30:54
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
Postat av: matilda

ja, fyfan vad vi ska köööööööööra! :D

2009-09-27 @ 22:30:36
URL: http://matildaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0