.

massor av nya låtar i musikspelaren, jävligt blandad musik blev det.
jag lyssnar ju på det mesta, så det blev lite utav allting. den första låten gillar jag skarpt,
det är ju den som är på tv-reklamen, ni vet.

har bara tagit det lungt hela dagen, och vid halv 3 kom lisa hit och så åkte vi till tranås för att kolla på hockey.
och jävlar vad jämnt det var, men mjölby vann tillsist iallafall! med 7-6. så en held el mål med andra ord.
har varit hemma ett tag och nu är det en film på tvn som jag ska se, ska läsa lite när det är nyheter sen med.
sen ska jag göra iordning mig för sängen och sova, skönt som attans ska det bli.
lång dag i skolan imorgon, 8-16. men halva dagen består av håltimmar, lite surt kanske. men slappt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0