.

godmorgon hörrni!
jag väntar på att klockan ska gå, jag är nästan helt klar ju. ska bara upp och platta håret sen är jag redo.
jag hoppas på en relativt slapp dag idag, 4 lektioner har jag och slutar kl 16.
och ikväll ska jag plugga, kanske gå ut och gå? men framförallt ska jag vara i säng innan 10. se ifall jag klarar't.
men igår blev det allt för sent, och jag kommer vara hur trött som helst idag. det känns.

helgen blir jävligt slapp, skönt det också ibland.
imorgon efter skolan ska jag bort till farmor och farfar och äta kräftor, efter det åker jag nog till clara och är med mina tjejer. de jag gillar allra mest.
lördag ska jag sova ut, sen blir det hockey vid 17 med härliga tjejer! filmmys efter det med samma tjejer, det blir nice.
och söndag är det hockey igen, i tranås den här gången. seriepremiär ju!

och jag ser faktiskt fram emot helgen, imorgon är det fredag redan!
förra fredagen känns som igår ju ..


bild från avslutningen i 9:an, det var tider det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0