.

är så sjuuuuuukt jävla trött på skolan! eller alltså inte själva skolan, för där har jag jävligt kul. men allt det där andra, allt pluggande som måste göras efter skolan. jag har ingen motivation till någonting. jag hatar samhällskunskap, och jag hatar historia mer än något annat just nu. fyfan.
ett stort plus är att det redan är torsdag imorgon, och imorgon kan man säga "det är fredag imorgon", så jäääävla göddigt alltså. fredagar är det bästa som finns, alla är på så jävla bra humör också.

nu till nåt annat då.
efter skola följde jag och clara med lovisa till frissan som ligger ända uppe vid vattentornet, vi tog en jäkla omväg dit men vädret var nice ju. vi höll lovisa sällskap där en stund sen drog vi oss ner till stan och köpte godis.
man kan inte plugga utan att belöna sig själv med godis tänkte vi. raka vägen hem till clara där vi skulle plugga, linnéa var redan där ni vi kom fram. och inte fan blev det mycket gjort, läst i svenskaboken iallafall. och gjort litelite samhällskunskap.
och kvällen ser ut följande nu:
göra klart alla historiafrågor som är tills imorgon.
käka mat
ta cykeln bort till malin och se på tv och vara slö
hem och sova.
tur vi har sovmorgon nästan varje dag, då hinner jag ju duscha innan skolan imorgon. smart jag är alltså.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0