.

nu är jag sådär rastlös igen, jag hatar det. skulle bara vilja gå ut och gå fort som fan och slippa tänka på någonting, men det går ju inte eftersom min bror har lyssnat på min mp3 så batteriet är slut. och det finns nästan inget tråkigare än att gå utan musik, så det sket sig då.
ska upp och se om det finns något bra på tv, men vet redan innan att det inte gör det. klockan är för lite.
jag borde läsa i min svenskbok men jag orkar inte. jag är hungrig men inte fan finns det nån mat.
jaaa som ni märker är det klagarn som är igång, beror nog på stor de att det är söndag idag. tråksöndag.
en sak till förresten. mjölby förlorade matchen, och det var kallt som attan där uppe! så jag kommer vara frusen hela kvällen nu bara för det.
och jag är arg för att vi inte har sovmorgon på måndagar längre, tur vi slutar 1 då.
men vad fan ska man göra hela dagen då? jag vill inte vara hemma hela eftermiddagen och plugga.

nejfan nu måste jag rycka upp mig. låten jag la in förut går på repeat och kommer att vara uttjatad inom kort.
men än så länge är den lika bra!

äsch, jag läser lite ändå. måste göra nån nytta känner jag.
och vi hörs väl imorgon.


och den här bilden harni väl aldrig sett tidigare?
JAG MÅSTE TA NYA BILDER!


Kommentarer
Postat av: lisaa

Matilda förhelvete skärp te're, skola imorron och vi är super peppade som fäääään ;)

2009-09-13 @ 21:17:03
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
Postat av: matilda

ATT vi är ;)

2009-09-13 @ 22:06:45
URL: http://matildaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0