.

inte varit hemma på hela dagen, därav inget bloggande.
efter skolan som slutade vid 16 idag så följde jag med clara hem, vi var ute i det fina vädret en stund sen skulle vi ha pluggat. och hon pluggade, men jag sysselsatte mig med annat istället, så jävla trött på plugg. redan!
hur ska det här gå alltså ..
jag kom hem lagom till idol så har sett på det, ett stort plus var att mamma hade köpt remmar!! eftersom hon hade varit på marken, fick lite andra grejer också. det höjde humöret rejält.

och imorgon är det fredag, och linnéa fyller 16. säger grattis redan idag, men kommer nog ett till imorgon.
hoppas skoldagen går fooort imorgon, jag lär dö annars. haha, nej men sovmorgon till 9.15 iallafall. alltid något.

nu är det sängen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0