.

innan jag går och lägger mig ska jag bara säga att jag åt min sista godisbit förut.
alltså inte föralltid, men på ett tag iallafall. inte bestämt hur länge, men det återstår väl att se.
jag tror på allvar att jag klarar mig, men tror att vissa har svårt att tro på mig nu. eller jag vet att det är så, haha. men fan, nu kör jag!

inte blivit något gjort idag knappt, förutom film som jag skrev i tidigare inlägg.
orkade inte göra någon matte heller, men det är ingen brådska med den.
och imorgon är det jag som börjar kl 8 eftersom vi har flyttat tyskan. förut började jag ju inte förns 10 juuuu.
onödigt långa håltimmar imorgon med, gillas inte.
jaaaa, men jag klarar mig ändå ska ni se. lär ju bli mycket skratt som det alltid blir i skolan.

nej, nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: lisaa

jo som sagt, vi älskar skolan! :D

2009-09-06 @ 21:52:12
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0