blä på denna dag

började dagen med att försova mig. hade ställt klockan på 6.45, men måste ha stängt av den i sömnen eller nåt. mamma hade hört den, men det hade inte jag. sen drömde jag, jag drömde att det var helg och att jag kunde sova hur länge jag ville utan att behöva tänka på någonting. sen hörde jag att telefonen ringde där uppe, så jag vaknade till lite. vaknade till ordentligt efter ett tag och kollade på klockan PANIIIIK! den stod på 8.30 och jag började 8.00. jäääävla skit.
gick upp och insåg att det var clara som hade ringt så jag ringde upp och sa att jag skulle komma till lektionen efter, fick stressa litegrann men det gick bra ändå.
hela dagen har fortsatt lite lustigt, jag har varit virrig hela dagen. inte minst gjort endel pinsamheter.
efter mentorstiden fick vi reda på att vi skulle vara i aulan på något möte så vi traskade bort dit. öppnade dörren och insåg snabbt att där inne var det fullt av elever! det var nära inpå fullsatt.
den smarta delen av klassen vände i dörren, men jag och och 3 tjejer till är osmarta och går och sätter oss.
tog den osmarta vägen också, fick gå längst fram så utittad blev man. javisst.
sen rullade det på med svenska, lunch engelska.
sista lektionen hade vi matteprov i aulan, knäpptyst där inne. och min mobil ringer HÖGT, trycker av så fort jag bara kan. trodde då att det var ganska lungt, men så ringer mobiljäveln EN GÅNG TILL. åå pinsamt!

så en rätt så lustig dag om jag får säga det själv.
nu ska jag lägga mig framför en film och äta kinder, det är gott. 
historian tar jag itu med senare. så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0