amazing

en grej som är jävligt jobbig är när humöret pendlar mellan att man mår asbra, till att man mår piss.
det är nog en av de jobbigaste sakerna som finns, men alltid efter något dåligt kommer något bra. det har jag lärt mig, och det är nog det som gör att man klarar av de där dagarna då allting bara känns skit.
jag har varit på bra humör hela dagen idag, fast rätt trött i skolan.
men jag kan inte förstå hur man kan må så jävla bra när man är ute och går. jag blir jämt så jävla glad och på så bra humör. som förut, solen lyste i ansiktet och jag hade världens bästa musik i öronen! då känns det som att man skulle kunna klara av allting, att allt det där dåliga är som bortblåst.
det är rätt coolt egentligen, om man tänker efter.

jag pluggade hemma hos clara med linnéa förut också, så allting är klart för den här veckan. känns riktigt skönt.
ska kolla igenom naturkunskapen lite snabbt innan jag går och lägger mig, så jag vet vad jag ska prata om imorgon. packa gympakläder ska jag också göra, sen ska jag lägga mig framför tvn och äta kinder.
kinder är nog bland det godaste som finns, om man tänker godis då.

jobbig skoldag imorgon, torsdagar är nog jobbigast på hela veckan. går 9.30-16, tur som fan att vi har sovmorgon åtminstonde! sen äre fredag fredag fredag, och helg.


tänk om himlen kunde va sådär fin jämt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0