trött och sleten

blev en rätt bra kväll till slut igår, även att jag var ganska så väck och att kvällen slutade för tidigt.
och idag har är jag trött och har huvudvärk, men det är ju sånt som hör till.
ska snart upp och käka pizza, det får bli min brunch idag. klockan är för mycket för att kalla det frukost nu ändå.
sen ska jag packa det sista, mest smink och sånt där kvar.
sen ska jag hoppa in i duschen och börja fixa iordning mig.
kl 17 ska jag upp till ishallen och kolla på hockeyn med mina två, tagga till lååång bilresa + flygresa som väntar.
ska nog tillbringa lite av kvällen tillsammans med my girls, blir för rastlös av att sitta hemma.
och kl 23 åker vi då som sagt! GÖTT SOM FAN SKARE BLI!!
ni får ha en bra vecka här hemma, hoppas det regnar varenda dag och att det är jättekallt. hahaha.

bjuder på en låt, så ni har något bra att lyssna på medan jag är borta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0