tisdag

vi har så jävla roligt i skolan, värst är det på eftermiddagarna då alla är så trötta och skrattar åt precis allting.
jag gillart, eller nej vänta jag älskart!
att jag var 2 poäng från VG på matteprovet gjorde nästan hela dagen, det var faktiskt svårt.
att en sån lite grej kan göra en så glad alltså, man kräver inte mycket.

jag hoppas dagen fortsätter så bra som den har varit hitills. tror nog så också faktiskt.
ska byta lite kläder, ta på mig min höstjacka faktiskt. eller snarare kappa skulle jag vilja säga.
vantar också! det är ett måste för så jävla kallt ute alltså. det är sjukt.
ska möta malin om cirkus 20 min så det är lite brådis, ska ner på stan och kika lite. fika blir det nog också.

slänger in ett par bilder från egypten också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0