söndag, igen

bara jag som tycker ett veckorna bara svischar förbi?
tiden går fort, nästan för fort ibland.
och jag tycker inte jag behöver berätta om min händelserika söndag. jag jag gör ju nästan samma saker ändå.
hockeyn behöver vi inte bry oss om hur den slutade, säger inte mer än så om den.
pluggat har jag inte gjort, och imorgon är det jag som har prov i svenska. önska mig lycka till.
fast å andra sidan har jag hål på 1,5 timma innan provet, så det löser i iallfall. vilken tur hörrni.

designen är även ny och fräsch, tog ju som sagt lite nya pics förut.
det om nåt var på tiden!
malin skickade över massa gamla bilder också, vissa snyggare än andra.
lägger upp några så ska ni få se, nästan så jag skäms.
tur man inte ser ut sådär nu.



här fick ni bildbevis på att jag både varit svarthårig och rödtott!
ALLA BILDER ÄR KLICKBARA.

Kommentarer
Postat av: janssonmaalin.blogg.se

saknar dom där tiderna fan, massor!!!:D

2009-10-18 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0