rubrik

kvällen blev bra sen tillslut, jävligt stelt och så till en början men vissa stunder var det riktigt kul!
måste tillägga att jag har de bästa tjejerna i världen. ni är guld.
och efter att ha suttit på station och väntat på heddas tåg gick vi hem, hemma runt halv 2 tiden kanske.
då blev det sängen direkt.

nu är jag ensam hemma, underbart skönt om jag får säga vad jag tycker.
ska upp och göra nån mat, och dunka musik, såklart! eastfm ftw.
framåt eftermiddagen bir det hockey med trevligt folk, gillas jävligt mycket!

måste tillägga att det känns mycket bra att vi är lediga imorgon, och hela nästa vecka. wihu!


Kommentarer
Postat av: lisaa

du är bäst skaru veta!

2009-10-25 @ 14:00:47
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0