rubrik som ändå inte syns

lite förändring här, var så trött på den andra.
och om man bortser från den vita randen här jämter, och att rubrikerna inte syns så blev det nice!
ska se till att fixa det där jag nämnde, men inte just nu. för jag är trött på allt som har med koder och göra.
en helt ny spellista i musikspelaren också, bara massa lugna låtar. mina lugna favoriter, haha.
och linnéa jag vet att du inte gillar't, men det är ju faktiskt min blogg ;)

tycker iallafall den här mörka passar mycket bättre nu när det är höst. det är ju faktiskt oktober nu, tiden bara svischar förbi! fan snart jul&nyår, nej fy nu ska vi inte tänka så. man ska leva i nuet.

jag tänkte faktiskt krypa ner i sängen nu, klockan är bara 21.20 men jag är trött.
och jag vill vara pigg imorgon, ser fram emot imorgonkväll så det finns inte! så vill ha fredag kl 15.00 nu TACK.

vet inte ifall jag hinner med något bloggande imorgon, ska vara hos clara vid 5 tiden om jag inte minns fel?
med tjejerna från klassen, lite peppp sådär innan ni vet.
men på lördag hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0