onsdag

godmorgon, får man väl börja att säga.
jag börjar skolan 9.25 så det är en stund kvar, men ska åka hemifrån vid 9 för att jags ka förbi linnéa och clara.
det är värsta tråkvädret ute, dimmigt och grått. det hela gör det inte bättre att det är tidig morgon och att jag har en hel dag i skolan framför mig. MEN, slappaste dagen!
endast 3 lektioner, och jag slutar vid 14. så så jävla synd är det inte om mig, faktiskt.
förövrigt sitter jag iklädd mjukis, jag älskar mjukis. de blir väl använda om man säger så.

nu ska jag upp och fixa frillan, och lite smink. sen ska jag försöka hinna med frukost.
nu fick jag reda på att malin kommer hit en stund innan skolan, så ska väl fixa iordning lite frukost iallafall.

efter skolan blir det PLUGG, och konsert med bästa födelsedagsbarnet!


happyface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0