höstlov

ÄNTLIGEN LOV!
i skolan var det FN-dag, och vi fick sitta och lyssna på föreläsningar + lite annat. kanske inte världens roliagste men bättre än vanliga lektioner. och det där med att jag skulle skriva på samhällskunskapen kan slänga sig i väggen! inte fan blev det nåt skrivet, jag satt och nörda facebook istället. inte bra nånstans.

ikväll har jag och linnéa lite planer för clara. kan inte avslöja vad det är vi ska göra för man vet aldrig om clara går in och läser innan. vid halv 6 tiden ska jag bort till linnéa iallafall.
får se när vi är hemma och om vi hittar på nåt mer då eller inte.
jag ska snart örja göra iordning mig litegrann, ta mig nåt litet att äta också. sjukt hungrig!

hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0