höstlördag

riktigt typiskt hösväder ute idag, kan inte tycka annat än att det faktiskt är riktigt mysigt. möjligtvis att regnet drar ner mysfaktorn en aning, iallafall om man har tänkt att vistas utomhus. det har jag faktiskt tänkt att göra, tänker gå ut och gå i hösvädret. minns inte när jag var ute och gick senast, men jag vet att det är på tiden. 
i eftermiddag/kväll har jag hela huset för mig själv, hur skönt?
efter promenaden tänkte jag raka benen, duscha, noppra ögonbryn och med allt vad det innebär.
någon gång framåt kvällskvisten kommer my girls hit och vi tänker laga tacos och lite sådär.
ännu lite senare kommer två söta tjejer och joinar oss, fix och pepp innan vi drar vidare på lite party!
känner på mig att det kommer bli en bra kväll, hoppas på det också.

gårkvällen då.
det blev middag på steve's inne i linköping, en bra början på en veckas höslov om ni frågar mig.
gick hem till clara för att kolla utröstningen i idol, råkade även somna där. låg i sängen hemma vid 2 tiden iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0