home

ganska skönt att vara hemma igen, även om jag kommer sakna värmen.
bara bita ihop de två veckor som är kvar innan en veckas lov, jag klarar det galant!
att jag har 3 prov kan vi glömma en stund tycker jag, det tar jag itu med senare. måste lära mig att prioritera skolan, annars kommer det aldrig gå. allt handlar om planering, och det är inte min starka sida tyvärr.

veckan nere i egypten har varit hur bra som helst, 35 grader och strålande sol varenda dag.
inte sett ett enda moln!
mer orkar jag inte skriva, lägger upp ett par bilder istället. blir bäst så.

datorn vägrar visst att samarbeta, men jag ser till att det kommer upp bilder senast imorgon!
så håll utkik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0