FREDAG IMORGON

hade en ganska så slappisdag i skolan idag, både om man tänker lektioner och klädsel.
jag gick i mjukis och stor tröja och osminkad, detni. så jävla gött var det.
gjorde nästan ingenting speciellt när det gäller lektioner, prov på eftermiddagen bara. det gick väl okej, men inte mer tyvärr. jag chansar på ett G bara, även om jag skulle vilja ha ett VG.

efter skolan följde jag och linnéa med clara ner till stan eftersom hon skulle handla lite, sen tog vi svängen förbi lidl och köpte kinder. jag säger det igen, det finns inget godare.
åkte hem hit och pluggade lite matte, och kände oss ganska duktiga eftersom vi egentligen inte behövde göra någon matte. vi räknade alltså frivilligt, inte ofta det händer kanske.
har inte en endaste liten läxa eller något till imorgon, det känns faktiskt lustigt. tomt på ett sätt, men väldigt skönt!

nu ska jag gå upp och ta mig en snabbdusch, sen se på ett eller ett par avsnitt av andra avenyn som jag har missat. sen äre läggdags!

see ya tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0