.

jag har historiaprov imorgon, och jag borde därför egentligen sitta och plugga istället för att sitta här.
men jag är för trött och orkar inte ta tag i det, jag kan det jag kan. och jag tror ändå jag kan det mesta, asglad att jag bara behöver höra någonting en gång och sen kunna komma ihåg det. allt blir så mycket lättare.

pluggade faktiskt lite tillsammans med clara förut, och det gick väl bra till en början sen började det spåra ur ganska rejält. endel missförstånd och en hel del skratt blev det istället, haha.
har varit med henne på hennes rep till konsertern hon ska sjunga på i nästa vecka också. och hon sjunger ju lika bra varje gång, ingen nyhet.

nu är klockan nästan för mycket, jag har lovat mig själv att vara i säng innan 22 på vardagar. iallfall försöka så gott det går. det är mindre än en timma dit och jag ska hinna käka, packa idrottskläder och helst vill jag bädda rent i sängen. så jävla mycket skönare att sova då, nån som säger emot? nej jag tänkte väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0