break your heart

jag är hemma igen efter ett dygn i linkan. vi har hunnit med 4 filmer, matlagning, bakning och hockey.
såg när LHC vann över Södertälje med 8-1, gött mos!
hade tänkt att gå och lägga mig snart, rätt trött om jag får säga det själv.
fick en mindre chock när jag kom hem. det första min bror sa när jag kom in var att mamma hade färgat håret brunt. trodde inte det minsa på det eftersom hon har varit megablond en längre tid.
men visst fan var hon brunett, titt på fan! 
pappa och rasmus åker bort tidigt imorgon bitti, de kommer inte hem förens torsdag och då åker jag till lkpg igen.
träffar inte de förens fredag alltså! det är rätt skönt alltså, haha.

imorgon har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på?
kom med förslag vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0