tisdag

onödig dag i skolan, jajemen. ställde mig frågan om varför jag ens gick dit ett antal gången, totalt onödigt.
gjorde ingenting mer än skrev en rubrik till en tidningsartikel på engelskan, och sista lektionen som var matte räknade vi bara på. inte ens ansträngande eftersom vi började på ett nytt kapitel, och uppgifterna i början är så löjligt lätta att man inte ens behöver tänka på vad det är man man. man bara skriver och hoppas att det blir rätt.

och eftersom vi inte hade någonting att göra efter skolan tog jag, och mina andra två cyklarna till mcdonald's.
åt, pratade, skrattade och lät tiden gå helt enkelt.
sitter och undrar vad jags ka göra av hela min kväll, det finns ju ingenting att göra?
ska nog se andra avenyn nu istället för sen, jag orkar inte vänta.
sen kanske att jag gör lite nytta och räknar matte, fast bara kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0