skinny love

jag kan när jag väl sätter igång, det är bara jobbigt innan man kommer igång sen är det ju hur lätt som helst!
klar med 2 sidor nu och det känns underbart skönt. fixar det sista imorgon på våran studiedag, nu vill jag inte höra ett enda ord om stockholms blodbad. tro mig, det finns ingenting som är tråkigare.
tycker jag är värd en kväll framför film med en godispåse nu, linnéa anländer snart så ska vänta på henne bara.

btw, mamma har plockat fram alla julsaker här hemma, så det är julstämning på hög nivå kan jag säga!
måste säga att det är redigt mysigt.
en grej till, sen slipper ni mig haha. fick hem nya SOLO, och jag bli lika glad varje gång. töntvarning på det vaaa


fuck skolan, höhö


Kommentarer
Postat av: stina

fin blogg! :)

2009-11-25 @ 23:22:09
URL: http://stinapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0