noll läxor

jag är helt slut och vill helst av allt lägga mig i soffan och se på satc.
om det här hade varit en vanlig onsdag, hade jag haft fullt med läxor att göra.
men lyckligtvis har vi inga läxor alls, och jag kan se på satc. vilken lycka.
blev tyvärr av med våran sovmorgon imorgon och börjar 8 istället, men det är bara förberedelser inför öppet hus hela förmiddagen så det ska nog gå bra ändå. ska faktiskt iväg till min gamla skola, blåklint för att dela ut broschyrer om just öppet hus. får sällskap av två föredetta blåklantar också, linnéa och clara.

gå inte och tro att jag ska spendera hela min lediga eftermiddag/kväll liggandes i en soffa, för så är inte fallet.
halv 6 bär det av till norrköping för att se på hockey. roligare att ha något att göra istället för att ligga hemma.
är hemma igen runt halv 11, så alltså inget mer bloggande idag.


saknar det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0