ljushuvud

mitt hår är både ljusare och mycket fräschare. inte det minsta slitet nånstans och det känns hur bra som helst.
har försökt få in något utav matten i huvudet, och när jag satt där och räknade några tal märkte jag att jag ju redan kan allt. tyckte då att det var onödigt att plugga, men jag körde igenom lite fler tal bara för att.
så nu hoppas jag att det kommer gå bra, det brukar gå lätt som en plätt när jag väl sitter där med provet framför mig. då faller allt på plats, och saker jag inte trodde jag kunde kan jag då. en av mina bra egenskaper faktiskt.

ska upp och platta håret, vilket gör att jag får sova några minuter längre imorgon.
ta bort sminket, göra iordning té. förstår att ni blve chockade när jag skrev så. för inte fan dricker jag té?
nej svara jag då, men jag vill lära mig. det låter så mysigt att säga att man ska dricka té, så varför inte.
hoppas vi har kvar något hemma bara, annars vetitusan.
ska tillbringa resten av min kväll i soffan framför satc. jag sviker inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0