läggdags snart

ska upp och käka en jävligt sen kvällsmat snart, hamburgare med bröd blir det.
ska därför byta om till pyjamas och ta bort sminket innan jag äter, så går det smidigare att komma i säng.
inte blivit mycket till pluggande den här dagen, ytterst lite svenskaplugg. tänker såhär..
jag tittar igenom svenskan imorgon på våran håltimma vi har innan svenskalektionen.
jag pluggar histora intensivt måndag, tisdag och onsdag istället.

går en 8-16 dag imorgon, värt att nämnas är att vi bara har 4 lektioner. en himla massa håltimmar alltså.
ska se till att jag får engelskan gjord, så jag slipper den. kan lika gärna göra någon nytta när vi har hål.

har inte mycket mer att tillägga faktiskt, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0