kvar i nåt jag lämnat

sitter och lyssnar på melissa horn. och jag säger bara, fyfan så bra!
att jag inte upptäckt henne tidigare.

har blivit rapportskrivning och tyskaplugg hemma hos clara ikväll, skönt när det väl är klart alltså. 
hann med att se ett avsnitt av andra avenyn förut också, går ju inte bara att missa det.  
törstig är jag också, ska nog göra mig lite bubbelvatten innan jag tar mig i kragen och går in i duschen. 
är för slö för att göra något, inte för att en dusch är allt för ansträngande men ändå.
skulle helst av allt vilja gå och lägga mig direkt, men icke.  
äntligen fredag imorgon, känns som om den är veckan ha varit hur lång som helst. känns som det kommer gå segt nu fram till lovet, det är ju inte precis slappt i skolan längre. att de alltid ska lägga allt på slutet förstår jag inte? alla blir ju lika skoltrötta och presterar kanske sämre för att man inte orkar. de har väl också varit i vår ålder och borde veta hur det ligger till, man kan ju tycka det iallafall.
seg och ganska lång skoldag imorgon, men vi härdar. hockey sitter rätt fint på kvällen.
blir ingen långvarig fredagkväll för min del, kvart över 7 åker jag på lördag redan!
KVART ÖVER 7, tidigare än en skoldag ju. men vet att det kommer gå 1000 gånger lättare att gå upp då än om det skulle varit skola. ganska lustigt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0