It's hard to say what it is I see in you

jag ska till skolan imorgon, hur jag än mår. jag pallar inte att vara hemma, så himla tråkigt och jag vet att jag kommer bli sådär jobbigt rastlös. jag ska ta den där förbannade sprutan också, och jag tänker skita i om jag blir dålig av den. den ska inte få förstöra min fredagkväll och inte nåt annat heller för den delen!
jag tänker bara ignorera det, så det så. släng dig i väggen sprutjäävel.

har tänkt att jag ska ta en dusch nu hur länge som helst, så ska ta tag i det och göra det när jag har skrivit klart här. det glädjer mig också att mjölby leder matchen mot sunne med 5-2 efter andra perioden, det där vinner de!
påtal om något helt annat så ska jag och några till tjejer va i skolan redan vid 8 imorgon, måste bli klara med ett naturkunskapsarbete och vi är duktiga och börjar tidigare än vanligt.
lektionerna drar inte igång förens halv 10 nämligen.  


tänk om jag ändå kunde ha sådär långt hår nu, vad bra allt skulle va då.


Kommentarer
Postat av: lisaa

bra matilda, här biter vi ihop! ;)

2009-11-18 @ 21:20:43
URL: http://lisajarebeck.blogg.se/
Postat av: matilda

ja förfan ;)

2009-11-18 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0