inte sjuk nu

känner mig inte helt kry, ont i nacken, täppt i näsan och allmänt hängig. absolut inte omöjligt att det är svininfluensan som är på g, med tanke på att det är folk på kungshöga som har det.
skulle va så jävla typiskt nu, eftersom vi ska vaccinera oss nu på torsdag. så jag hoppas jag får vara frisk.
alla i familjen har åkt nu också, och jag vill inte vara ensam hemma. tycker det är ganska skönt men kan bli grymt rastlös. så därför ska jag ta mig i kragen och gå ut och gå, mest för att komma ut bara.
när jag kommer hem ska jag se på andra avenyn, och sova tidigt.

imorgon har jag bara matte och historia, eftersom jag har tid hos tandläkarn vid 12.
sen består hela eftermiddagen av plugg. låter kul, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0