innan jag låter drömmarna ta över

glad att jag tog den där duschen, för nu sitter jag här nyduschad med plattat hår och allting.
redo för sängen med andra ord. får sova något längre också, perfekt ju.
hört att det ska bli snöstorm inatt, hoppas det inte stämmer. vill inte vakna upp om det är fullt med snö på marken. klart det är mysigt med snö, men jag tycker det räcker om det är snö i december faktiskt.
påtal om drömmar förresten, jag drömde sjukaste drömmen inatt.
jag piercade mig i typ hela ansikten, ångrade mig jättemycket och då gick det inte att ta bort. ledde till att jag stortjöt, i drömmen alltså. hemskt var det, och jag undrar vad som menas med detta?
skulle aldrig få för mig att pierca mig, aldrig.
och med det här sagt säger jag godnatt. en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0