godnatt

jävel.
hade skrivit ett asbra inlägg och så bara vips så var det borta! arg jag blir.
tar det lite kortfattat ändå.

jag är inte så trött som jag borde vara vid den här tiden en söndagkväll.
klockan står på 6.00 imorgon, och jag ska inte snooza i en timme utan jag ska gå upp på dirrren.
skönt att ha tid på morgonen ibland, och så ska jag ut och plocka löv.
jaaaa ni läste rätt. plocka löv. det är läxa att plocka 5 löv från tre olika träd.
sen ska jag läsa igenom samhällen litegrann också,
kommer bli så jävla arg på mig själv om jag kör fast på en fråga och jag inte ens har öppnat böckerna.

blir inte mycket till bloggande imorgon, ser ganska mörkt ut.
lite därför jag öser in med inlägg idag.
är i skolan till 4 och vid 5 kommer släkten för att fira min bror som fyller tonåring på tisdag. inte så liten längre.
till och med längre än mig nu för tiden, inte bra. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0