colorblind

vi spenderade ett par timmar på gusto, och det var lika skönt att sitta där som det alltid brukar vara.
finns nog ingen gräns på hur länge man kan sitta där, eller det är klart att det finns. men ni fattar vad menar.
ser ut att bli en ganska rolig kväll för min del, eller inte. ska göra så många mattetal jag bara orkar, och läsa om politik! politik är bland det tråkigaste som finns, nästan så man hör det på ordet faktiskt. p o l i t i k. blääää.
ingen mer än jag hemma heller, ibland är det så jäkla tråkigt att vara ensam hemma. inte den blekaste om var resten av familjen befinner sig, eller jo mamma jobbar. men de andra är spårlöst försvunna, eller nåt.

en grej är iallafall bra.
köpte godis igår, och jag har massa godis kvar! händer inte ofta, haha.
så därför blir det film+godis med mig själv senare, efter pluggandet!
sovmorgon till 10 imorgon sitter verkligen inte fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0