champagne high

satt på gusto och pratade om allt och ingenting, ett par timmar senare följde vi lisa till bussen och vi andra gick hem. nu har moa precis åkt hem och jag ska nog sätta på en johan falk film, kanske höra med bror om han vill följa med till lundyhallen och handla nåt gott att ha till filmen? gör banne mig det.
kommer spendera hela min kväll framför tvn, känns bäst så eftersom jag börjar få lite ont i halsen.
definitivt inget bra, ogillas mycket!
slapp dag i skolan imorgon, men en hel del pluggande denna vecka lär det bli.
men tanken på att jag kl 21.30 på fredag sitter i en full biosalong med ett gäng härliga tjejer och ser på den nya twilight-filmen gör att jag klarar av det galant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0