blä

och så var vi där igen, söndag.
har hur mycket som helst jag ska plugga på, har gått igenom svenskan en gång. lite av det kunde jag redan innan, men hur fan präntar man in 90 ord i skallen? det kan man omöjligt lära sig utantill.
det är många ord jag aldrig hört förut, och som är helt onödigt att kunna. hur ofta kommer jag använda ordet kommersiell liksom, nej just det.        a.l.d.r.i.g.
funderar på om jag ska lägga skolböckerna åt sidan en stund och ta en dusch istället. låter mer lockande.
om sisiodär 3 timmar sitter jag uppe i ishallen iallafall, behöver tänka på något annat ett par timmar.
sedan är jag back to skolböcker igen, blir nämligen avsläppt hos clara efter hockeyn.
och då är PLUGG bara förnamnet, jäävlar alltså.
historiauppsats på 4 sidor ska in på torsdag, men det tycker jag vi glömmer för en stund.
helvetesveckan har redan börjat, det här roliga väntar mig den här veckan:

måndag, svenskaläxa, men liknar mer ett mindre prov. plugg hela kvällen.
tisdag, plugga hela eftermiddagen/kvällen även då.
onsdag, STUDIEDAG, och förhoppningsvis klar med historian, labbrapporten. men plugg det mesta av dagen iaf.
torsdag, historian in! plugga hela kvällen.
fredag, tyskaprov, labbrapport in!
det måste se hur kul ut som helst, not.

tur att jag ska till jönköping på lördagen och handla! det behöver jag efter den här veckan kan jag lova.
veckan efter det blir inte särskilt slapp heller, har både historiaredovisning och samhällsprov.
skjut mig säger jag bara!
sen är det så gott som juuul, yes!



lite feelgood musik på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0