vädret är bäääst

å!
jag älskar när vädret är såhär.
jag älskar att ligga och sola hela dagarna med göddigt folk.
jag älskar varma sommarkvällar.
jag älskar känslan när dte svider på kroppen när man har bränt sig.
ååååå

skogssjön hela dagen, kom upp dit vid halv 12 och låg till halv 7 ungefär. så jävla skönt så det finns inte ord för't.
det enda dåliga är att jag har 3 stora rivmärken på ryggen som svider som jag vet inte vad.
hur rivmärkena hamnade där får ni ta med anna ;) haha.
och det blir skogssjön hela dagen även imorgon, det gillas starkt!

nu ska jag ta mig nåt att äta, jag är vrålhungrig.
sen ska jag duscha och sova.

roligare än såhär blir det inte hörrni.

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0