rubrik

nu ska jag försöka mig på ett inlägg här då. vet inte riktigt hur jag ska skriva, svårt att veta var jag ska börja.
det var ju som sagt ett tag sen jag skrev här, närmare bestämt i lördags.
men jag tänkte sammanfatta dagarna lite kortfattat.

lördag bestod av skogssjön på dagen, framåt kvällen var jag hos min faster och åt smörgåstårta eftersom hon fyllde år.
efter en stund gick jag hemåt, mötte clara, linnéa och freja. på kvällen sen var vi hemma hos clara, sen var vi ute en stund.
söndag ja vad gjorde jag i söndags? mitt minne sviker.
amen just det, då var jag i linköping med samma personer jag var med på lördagen.
det blev lunch på subway, världens godast! vi satt ute i skuggan och käkade, asgött.
efter det blev det såklart shopping, och det var varmt som tusan så vi blev inte så långvariga i linköping.
åkte hem med halv 3 tåget, och åkte hem och packade och åkte direkt upp till skogssjön.
på kvällen käkade jag och freja på valentino, och var ute och strosade runt i mjölby.
måndag igår med andra ord.
jag var i skogssjön som alla andra dagar. på kvällen blev det en glass på mcd med linnéa x2.
ännu senare var jag och linnéa ute och cyklade. vi cyklade jättelångt, genom hela mjölby blev det.
asgött väder ute på kvällarna!
och idag då. blev skogssjön i vanlig ordning, hemma har jag hunnit med att äta mat, tacos.
och nu har jag bytt om till myskläder och ska snart bege mig hem till clara för lite film och chips.

imorgon blir det vätterviken. för ibland behöver man faktiskt lite omväxling.
och om vädret tillåter blir det till att sova på claras studsmatta!

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0