onödig skit, läs om du orkar

Bästa filmen nu: alltså jag har ingen favorit, men finns ett par som alltid går hem. dirtydancing är ett exempel
Senast köpta skiva: mellanstadiet kanske?
Ska bli skoj: hela sommaren kommer bli skoj
Ska inte bli skoj: det är sommar, då finns det inget som inte är skoj
Sötast i världen: det finns så många söta
Pålägg som gäller: ost funkar alltid
Dagens dryck: mineralvatten
Vill inte: mycket jag inte vill
Senaste boken du läste: någon bok i skolan var det nog
Senaste maträtten du åt: grillat
Senaste klädesplagget du bar: just nu har jag på mig leggings och långärmad tröja
Senaste repliken du yttrade: jag sa godnatt till bror
Senaste personen du träffade: tjejerna
Senaste personen du pratade i telefon med: anna
Senaste personen du fick e-mail av: det är bara massa reklam på min mail.
Senaste saken du snattade/stal: sånt håller jag inte på med.
Senaste gången du gjorde en sån här enkät (förutom denna): det var ett ganska bra tag sen
Vad har du gjort idag? sovit bort dagen, varit på bio med snyggingar
Var det kul? inte att sova, men bio var kul!
Vad går/ ska du gå/ har du gått för linje? jag ska gå samhäll ekonomi
Gillar du svarta kläder? ja det är snyggt, kanske inte helsvart
Äter du kött? ja det gör jag
Ord du missbrukar: ingenting jag tänker på, så det kan jag inte svara på
Brukar du svära mycket? aa, för mycket ibland
Har du pojkvän/flickvän? det har jag inte
Hur tidigt stiger du upp? nu på lovet har det blivit för sent, runt 12
Vad ska du göra ikväll? kvällen är slut, ska sova snart
Är du seriös? ja, oftast
Vem gillar du mest i din klass? går inte i någon klass för tillfället
Hur många biologiska syskon har du? 1 bror
Hur många timmar sover du per natt? 8 och uppåt
Vilken färg har du på håret? det är väl ganska ljust
Och frisyren, hur ser den ut? halvlångt, tråkig
Vad har du för färg på ögonen? typ ljusgrön
Ska du duscha idag? jag duschade förut ja
Vad är det för veckodag? klockan är över 12, så tisdag
Favoritfärg: alla färger är fina, nästan
Är du uppväxt i stan eller på landet? i stan kan man väl säga
Har du utländska föräldrar? så svenskt det kan bli
Gillar du att laga mat? ibland så
Var har du ont? i nacken, och på armen haha
Använder du hårspray? ja, varje dag nästan
Kan du stå på händer? har inte testat, men troligtvis inte
Vad lyssnar du på för musik nu? gyllene tider, alltid lika bra
Favoritserie: ser inte på så mkt tv nu
Vad tycker du om idrott? kul att kolla på, mindre kul att va med själv
Håkan Hellström eller The Ark? ingen fan
Gillar du ketchup? beror på till vad
Små eller stora bokstäver? små va
Blyga eller framåt killar/tjejer? eftersom jag själv är blyg, så ska killarna va framåt. blir stelt annars.
Är du bra på att måla? tycker jag inte
Sommar eller vinter? sommar!
Var du glad igår? jag är alltid glad
Känner du någon som jobbar på sjukhus? nej
Vad är klockan? 00.20
Röker du? nej det gör jag inte
Är pandor söta? jodå
Har du något tv-spel? om brorsans playstation räknas så ja
Var är du nu? nere i mitt rum
Är du snäll? alltid
Politik? kan jag inget om
Din senaste utlandsvistelse? bulgarien, 2 år sen. om inte danmark räknas vill säga
Din nästa utlandsvistelse? egypten i oktober
Nationalitet? är vadå?
Var bor du? sverige, östergötland, mjölby
Riktiga hårfärg? mellanblond, som jag har nu på ett ungefär
Har du tv/dator i ditt rum? både och
Hur många converse allstarskor äger du? inga alls
Skostorlek? jag har stora fötter, 40
Är du blyg? om jag möter nya människor så ja
Har du bra betyg? de duger
Barndomsidoler? jimmy jansson, om jag var barn då? jo det var jag
Senast sedda film på bio: drag me to hell
Två bra covers: ayo technology & hungry eyes
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 1
Dricker du alkohol? det händer
Tar du droger? nej förfan
Tycker du om dina grannar? inget fel på de
När fick du senast en present? måste varit när jag fyllde år
Varför är alltid tak vita? det är de väl inte?
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ja, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0