I love it

lundby idag som sagt, det blev ett par timmar där. sen fick anna en idé, hon utbrast helt plötsligt "vi drar till skogssjön!". och så blev fallet, fast bara jag och anna. jag cyklade hem och hämtade mitt tågkort, så tog vi buss från stan upp till slomarp. för inte fan orkar vi gå hela den biten. och så himla mycket skönare där uppe, mycket lugnare. fast nu var iof klockan ganska mycket så inte så mycket folk. men ändå.
så imorgon är vi där hela dagen istället, redan kl 11 åker vi. får inte missa solen nu när den äntligen kommit, fast jag har bränt mig idag. på ryggen dessutom, lycka till för mig att sova inatt.
så imorgon blir det ingen solning för ryggen, det är typiskt. för det är mycket skööönare att ligga på mage, jag hatar att ligga på rygg. kanske tar med mig en stol och sitter i? äh jag får se.

jag är hur trött som helst nu, så jag ska ta en snabbdusch och sen sova faktiskt.
håll utkik efter ny låt imorgon!

/
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0