drag me to hell



drag me to hell som filmen vi såg hette var faktiskt riktigt bra.
om man gillar skräckfilmer så kan jag rekommendera den här! 
och det är lika roligt varje gång när man blir skrämd, och sen upptäcker att det inte ens var något farligt.
fast filmen innehöll ändå lite humor, linnéa fick en stor skrattattack under filmen. haha, jag tror inte ni blev förvånade att det just var hon? nej jag trodde väl det. 

men nu till något annat. det har varit gött väder idag, och jag dum som jag är har inte solat?
som tur är ska det bli bra väder hela veckan, det var iallafall vad mamma sa till mig förut.
så imorgon blir det lundby och pressa i solen hela dagen, gött som fasen om ni frågar mig.
jag ska faktiskt ställa klockan imorgon, och jag ska äta frukost! jag har inte ätit frukost en enda gång på hela sommarlovet. skärpning matilda!
därför ska jag inte bli så sen ikväll, jag ska äta mat och se på nån film med rasmus. sen är det läggdags.
det måste bli ändring på mina matvanor, jag kanske ska börja med att äta 3 mål om dagen vid rätt tider.
inte så jävla svårt tänker ni nu, men det är det faktiskt. för mig är det svårt.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0