wihoo

jag klarade spåret på en minut bättre än igår! starkt jobbat måste jag säga.
sa ju att det är musiken som gör't.
när jag kom hem och suttit här en stund var jag helt slut så jag gick upp och la mig i mammas säng.
somnade och sov i en timma, så nu kommer jag få ett helvete att sova ikväll.
och det blir inget göteborg imorgon, det ska regna så vi väntar till onsdag istället.

nu ska jag duscha och ta på mig myskläder.
sen ska jag och mina tjejer köpa goooodis, och va hemma hos clara och se på tv.
det var visst beck hörde jag nåt om, det är nice! jääävligt nice.
och jag är hungrig som jag vet inte vad, så hoppas maten är klar snart.

bild på mig och clara från veckan in tha house! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0