tråkdag

jag måste vända tillbaka dygnet snart känner jag. att somna halv 4 och vakna halv 1 är inget bra.
känns som dagen snart är slut redan, fast egentligen är klockan bara 2 snart.

blä, det är en riktigt tråkig dag idag, det händer absolut ingenting. clara och linnéa har åkt ut till somvik, så de är inte hemma. det är för dåligt väder för att lägga sig ute och sola. och vi har inga bra filmer att kolla på.
men visst finns det saker jag kan sysselsätta mig med. jag kan lägga fram kläder jag ska ha på mig imorgon,
för då får jag sova längre imorgon. jag kan gå ut och gå, för då fördriver jag lite tid. eller en timma åtminstonde.
får se vad jag hittar på. ska gå och lägga mig skapligt ikväll iallafall, och jag säger bara lycka till. jag kommer inte somna tidigt. inte en chans alltså. men får tänka på att jag ska upp vid 7 tiden, för kvart i 8 går bilen till göteborg. de blir nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0