red jumpsuit apparatus - face down

idag har jag bara sovit, ingenting annat. låter kul jag vet ..
men jag har varit vaken lite också, så jag ljög litegrann.
men jag sov utan att vakna till klockan 1, sen sov jag nån timme till vid halv 3.
nu är klockan över halv 5 och jag ska först nu gå upp och fixa iording mig. men hallå, det är det som kallas sommarlov!
att sova bort hela dagarna när det är regnigt ute.

ikväll ska jag laga tacos till la familia.
sen blir det skräckis hemma hos freja med linnéa med.
men vi har kommit överens om att vi ska se en komedi efter, så vi vågar gå hem. haha

här har ni dagens låt. inte min musiksmak egentligen, men den här är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0