rastlös&trött

sitter och lyssnar på låten jag precis la in, så jävla bra.
och jag är riktigt rastlös, sådär jobbigt rastlös jag var för nån månad sen. jag hatar känslan av att inte kunna slappna av och bara inte göra någonting. jag klarar inte av att sitta hemma en hel kväll, jag mår förjävla dåligt då. och jag hatar att jag känner så. hoppas det bara är tillfälligt, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

dagen annars idag har bjudit på promenad, och film&godis med mina två. fast promenaden gick jag själv.
med min mp3, som dog halvvägs. då blev det tråkigt, och det var varmt som tusan också.
tog för övrigt en lång sovmorgon idag, till halv 1. fast det tyckte jag att jag förtjänade eftersom jag kom hem vid 4 imorse.
och inte fan kunde jag sova då, det var ljust ute. somnade nog inte förens klockan var 5, inte bra.

NU
det regnar oh är mörkt ute men jag går ut och går en sväng iaf.
hoppas rastlösheten går över då, kanske jag sover lite bättre med.  
sen ska jag plocka iordning på rummet, och bädda rent.
finns inget skönare än att sova i en nybäddad säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0