promenad + solo

jag gick inte själv sen till sist, utan anna joinade mig. och det var mycket trevligare, skönt att gå utan musik och
bara prata ibland också. vi gick långt, men inte så fort men det var skapligt varmt ändå kan jag meddela.
när jag kom hem duschade jag och läste nya solo som kom idag.
jag satt nog en timme och läste, så bra! lite inspiration kan behövas ibland.

nu ropar mamma att maten är färdig, eller ropar och ropar.
jag har haft jävligt kul åt hennes röst idag, hon kan inte prata överhuvudtaget och när hon får fram ett ord låter det värre än när en kille är i målbrottet! haha. fast lite synd är det om henne, det måste jag erkänna.
och vad jags ka göra ikväll skriver jag inte än, uppdaterar när jag är hemma sen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0