Pauline - Give me a call

sitter och dunkar musik, ska bjuda på en av låtarna. vet bara inte vilken än..
får se när jag skrivit klart.

igårkväl blev det tusenbröder-maraton för mig och linnéa, och vi såg alla avsnitt vi hade kvar.
halv 3 gick hon härifrån och jag gick och la mig direkt, helt död. 
och imorse stod klockan på 10, men var inte uppe förns 10 över 11. snooze jao!
linnéa kom hit halv 12, skulle fixa en grej på stan. men vi fick vänta där en timma på att det skulle öppna.
så nu har vi våra hockeybiljetter, yes! 11 augusti nu tack.
sen var det typ hem och vända, för vi skulle upp till södra och springa.
trodde aldrig att jag jag skulle klara't men vafan där ser man, tiden kunde ju bara varit något bättre..
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer? clara har åkt ut till somvik, så jag och linnéa får väl hitta på nåt.
det är bara de att det inte finns något att göra, så tråkigt äre. aldrig händer det nåt kul.
meeeen nu blir det dusch för min del.
får se om jag skriver sen, annars imorgon.





fick bli den här, gooood är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0