nattugglan, det är jag det!

kom hem från linnéa för en stund sen. vi lagade tacos, såg på två filmer och åt en massa godis!
filmerna vi såg var två riktiga klassiker. pretty woman och dirty dancing. och ja, vi ser jämt på dirty dancing eller iaf jävligt ofta, men vi tröttnar inte. även fast vi kan den utantill ..

imorgon ska jag sova till jag vaknar, tänker inte ställa någon klocka eller något sånt onödigt.
om jag vaknar skapligt och om det inte regnar så ska jag gå ut och gå fort och länge med världens
bästa musik i öronen. då trivs jag som fisken i vattnet kan jag lova!
fast det är ju bara ifall det inte regnar dårå, idag har det ju regnat konstant hela dagen. ganska surt om ni frågar mig.
annars kanske jag skulle satsa på att städa rummet? väldigt behövligt är det.
skulle kännas mycket roligare att va här nere då, nu ser det mest ut som om nån har släppt en bomb eller liknande.
det ligger kläder överallt, nästan iaf. och rummet är i stort behov av att dammas och dammsugas!
jag får se vad det blir av min dag imorgon med andra ord.
kvällen är också den lite oviss, hittar nog på något skoj med tjejerna skulle jag tippa på. nice som alltid.

nu ska jag upp och tvätta av mig sminket. detta förbannade smink som är jobbigt att tvätta bort när man är så trött som jag är nu. sen borsta tänderna och till sist sova! efterlängtad kan jag lova.
hoppas jag drömmer nåt kul, som jag kan skratta åt imorgon. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0