lill lördag

orkar inte dra ett långt inlägg även om jag gärna skulle vilja.
gårdagen spenderades bland annat i söderköping, och stora delar sovandes i bilen!
fick stå en timme i kö innan vi kom in till smultronstället för glass. men det var det värt.
även fast jag var där för två veckor sedan så var det lika gott den här gången. 
 

där har ni bild på min glass! mums.

på kvällen åkte jag hem till clara&freja, där var även linnéax2.
vi grillade, åt, sjöng singstar och skrattade. inte skrattat så mycket på länge kan jag lova.
kommer lite bilder därifrån dårå.

  
inte fullt så seriösa bilder men..

om en timme ska jag och linnéa möta clara och freja på stan, blir lite fika osådär.
så bäst för mig att jag går och duschar och gör iordning mig nu.
kvällen är fortfarande lite oklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0