kvällsfika

det som var hemligt var egentligen ingenting märkvärdigt som jag skrev tidigare idag.
jag och päron tänkte överraska clara och freja med kladdkaka&grädde.
så det var det jag bakade förut. och jag kunde ju inte skriva det här eftersom jag vet att clara läser min blogg dagligen.
det var tänkt som en "inflyttningspresent" haha. eftersom de har gått och skaffat sig ett hus, eller iallafall för en vecka.
så imorgon kväll tänker vi hålla hus där och grilla och lite sånt där. mysigt.

mamma och pappa kom med ett förslag förut.
såimorgon bär det av till söderköping ännu en gång. och där blir det glass såklart, vad annars gör man där på sommaren liksom? men den här gången blir det ingen stor glass iallafall, man orkar det aldrig ändå.
men det är kul att göra något med familjen för en gångs skull.
och kameran får naturligtvis följa med, så räkna med bilder imorgon.

ni kan få en bild från förut också, jag har ju sagt att jag ska börja med bilder.
och jag håller vad jag lovar.



osminkad på bilden, men det kanske inte syns?

nej nu väntar sängen, upp halv 9 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0