kort update

blev väckt kl 8 av nån tönt ;)
som tur var så kunde jag somna om och sov till halv 11. bestämde med anna att vi skulle ta 13.08 tåget så jag
tog det ganska lungt. sen märkte jag att jag hade skapligt bråttom, anna ringde mig 10 i 1 och frågade var jag var någonstans. då höll jag fortfarande på att göra iordning mig. så det blev att jag fick slänga mig på cykeln och cykla allt vad jag hade till station, 5 minuter senare var jag där, inte illa alltså!
blev lite shopping, fick med mig två tröjor, ett par shorts och ett par trosor hem. jag är nöjd.
nu ska jag köra på en snabbdusch och fixa iordning mig. 
ikväll blir det grillning @ clara&frejas hus. 

ni får ha en trevlig kväll, för det kommer garanterat jag ha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0