fredag

det blev visst inget mer inlägg igår, jag glömde helt enkelt bort det. men jag var ute och gick i spöregn och åska.
att det åskade gjorde ingenting, för jag älskar åska. men skulle helst velat slippa allt regn, blev genomblöt på bara några minuter. när jag sen var hemma lagade jag mat och duschade, vid 9 kom linnéa förbi så fick det bli en tripp ner till statoil. sen såg vi på film, rånarna. och den var väl rätt bra ändå. hon gick hem runt 1, och jag kom i säng runt 2.

idag sov jag till 11 bara, skönt att vakna lite skapligt för en gångs skull.
ingen aning om vad som händer idag än? det får vi se helt enkelt. det är ju fredag, men tråkväder. som alltid!
ska upp och käka nu iallafall, jag skriver mer under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0